Garantie premature kleertjes

Wij vinden de kwaliteit van onze prematuur kleertjes zeer belangrijk. Wij doen er dan ook alles aan om de kleertjes volgens onze kwaliteitsstandaarden te maken én af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport. Ook kan er iets anders voorvallen waardoor u aanspraak kunt maken op garantie voor onze premature kleertjes. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan onze premature kleertjes ontdekt, dan betreuren we dat. We komen dan graag met u in contact om samen een passende oplossing te bieden. Dit kan in de vorm van een reparatie of vervanging. We vragen u om dit te melden via ons contactformulier of door een bericht te sturen naar neokleertjes@gmail.com. Doe dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na aankoop. In bijzondere omstandigheden kunnen we van deze termijn afwijken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier of door een bericht te sturen naar neokleertjes@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.